.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنج شمال در بازار چه قدر قیمت دارد؟

با نزدیک شده به فصل برداشت برنج کیفی در استان مازندران و کشت قابل توجه این نوع برنج، قیمت برنج کیفی از ابتدای مردادماه ماهش می‌یابد.


رئیس سازمان بازرگانی استان مازندران با بیان این مطلب گفت: علی‌رغم نوسانات قیمت برنج در یکماه گذشته و برخی حاشیه‌سازی‌ها از طرف افراد سود‌جو، در حال حاضر بازار برنج آرام بوده و سازمان بازرگانی و شرکت‌های بخش خصوصی استان آمادگی تامین برنج سایر استانهای کشور را دارند.

عباسعلی وفایی‌نژاد قیمت برنج درجه یک ایرانی را سه هزار و 200 تومان اعلام کرد و ادامه داد: با شروع برداشت‌، عرضه برنج به بازار نیز افزایش پیدا می‌کند و در پی این افزایش عرضه قیمت‌ها روند نزولی به خود خواهند گرفت.

وفایی‌نژاد، قیمت برنج پر محصول را نیز دو هزار تومان اعلام کرد و افزود: استان مازندران با دارا بودن 42 درصد از زمین‌های زیر‌کشت برنج کشور و 38 درصد از تولید آن رتبه اول تولید را در اختیار دارد.

وی با اشاره به تولید بیش از 44 درصد برنج کشور در این استان، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 10 هزار تن برنج در انبارهای بنکداران و عمده‌فروشان مازندران نگهداری می‌شود.

به گفت رئیس سازمان بازرگانی استان مازندران، معمولاً قیمت برنج در بازار بر اساس عرضه و تقاضا مشخص می‌شود اما در صورتی که نوسانات قیمتی ناشی از دخالت برخی افراد‌ سود‌جو باشد دولت با استفاده از ذخایر استراتژیک و برخورد با متخلفین، وارد عمل می‌شود‌.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.